Doktorunuzun önerisine göre benim doktorum ertesi gün bantı çıkardı ve duş alabilirsin ama çok iyi kurula demişti her gün pansuman yapmayı da gerektirecek bişey yok bol bol dinlenin ama sürekli de yatmayın saatte bir kalkıp yürüyün 5 dk bile yürümek size güç veriyor ağrı olsa da ve bebeklerimiz için ayakta durmak zorundayız 😇