Dün 39+1 dim alttan kontrol etti kanala inmemiş. Nst de ağrı çıktı ama sezeryan dedi. Çok canım sıkıldı beklemek istedğimi söyledim. Bebek de bi haftada 600 gr farketmiş böyle bişey olacağını da sanmıyorum en azından 40+ yı görmek istiyorum. Bende ya girmezse ne zaman girer modundayım üzgünüm