15 haftalığım arkadaşlar her gün özellikle sabahları tam kabızda degil ishal de degilim her gün büyük tuvaletimi yapıyorum neden kaynaklı olabilir sizce korkuyorum da magnezyum d3 decavit falan da kullanıyorum acaba ilaçlar dan kaynaklı mı yoksa geceleri üşütüyorum mu