Yagmur_849884 4 gündür nezleyim birazcık hafifledi ama bugün de hafif bogaz yanması giciklanmasi var. Corona belirtisi olabilir mi
Fulyaaa1 Yagmur_849884 valla kişiden kişiye göre belirti değişiyor sanırım ama bogaz agrısı ve ateş için öncelikli diyorlar bende aşırı baş ağırısı olmustu sonradan bogaz ateş arka arkaya geldi
Gulsam Bence ver. Benimde bogazlarim burnum yanmaya basladi sonra giciklanmaya. Hava deisikligi hasta oluyorumdur dedim ama sonra bi bas agrisi girdi migren halt etmis yaninda. Ve pozitif ciktim.