GamzeDurmus Halimeb 8.hafta da kalbi durmuş ben 11.hafta da öğrendim hiçbir belirtim yoktu kontrol için gittiğim de belli oldu
GamzeDurmus bireylulmeselesii bana da 2-3 ay dedi tekrar adet görürsem 2 ay olmuş o yüzden bir adet daha bekliyorum şuan
Gulcingezer GamzeDurmus bnde 7 haftalik kalp arisi olmadigi icin kaybettim 7 agustosta 1 yada 2 regl gecsin rahim topsrlasn doktorunda okeylerse basla bncde folik asit devam hic birakma vucut onu depoluyor zaten
GamzeDurmus Gulcingezer yaa bana öyle demedikleri için ben bırakmıştım ama tekrar başlayayım bir zararı olmadığını biliyorum zaten evet
as2121 GamzeDurmus Doktorun bu konuda ne söylüyorsa onu uygulamalısın. Ben 8 haftalıkken kürtaj oldum doktorum 3 ay beklememi söyledi. 3 adet gördüm yani.
GamzeDurmus as2121 2-3 ay demişti ama bizim biraz geç oluyor genelde Allah bilir tabi bir daha ki ay boş geçsin istemiyorum ama doktora sormadan da karar vermek biraz korkutuyor açıkçası
Gulcingezer GamzeDurmus folik asiti birakma ben 4 aydir iciyorum zaten zarari olmayan bebege oncesindd takviye olan omurga ve anomaliler icin iciliyor o yuzden devam et
as2121 GamzeDurmus Bence hiç korkma bu konuda herkes de farklıdır tabi. Kürtajdan sonra 3 ay bekledim sonra hemen hamile kaldım. Daha önceki hamileliğim uzun sürmüştü benim de. Vücudunun kendini toparlaması daha önemli.
Kaderx GamzeDurmus direk folik asit verdi kullandım. Kanamam.bitince çocuk için başladık. 2 regli sonrası hamile kaldım. 35+2😍 kürtaj sonrası doktorum hiç öyle demedi yapmayın fln süre vermedi. Deseydide ben yine denerdim herşey allhin elinde olacak varsa olur zaten
GamzeDurmus Kaderx bende öyle düşünüyordum 1 adetim zaten geçti 1 adet daha beklicem ne olur ne olmaz diye sonra inşallah nasipse denemek istiyorum hayırlısıyla 🌸
funnymummy Rahim toparlansın diye yada enfeksiyona karşı korunun diyor doktor belli bir süre onu da size söylemesi gerekir ama folik asiti bırakmanıza gerek yok kullanmaya devam
GamzeDurmus funnymummy evet normalde bana da korun vs demezdi sanırım ama benim enfeksiyonum çıktı rahim temizlendi hastanede yatış yapmak zorunda kaldım biraz da o yüzden dikkat etmeye çalışıyorum açıkçası
GamzeDurmus as2121 yaa Allahim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah dua edin hayırlısıyla vaktinde olsun Allah tekrar bu acıları yaşatmasın🌸
Momyyy16 GamzeDurmus canim rahminin en az 6 ay gecemsi lazım suanda dusunki dogum yapmisin gibi saglikli bir gebelik istiorsan bence biraz beklemelisniz