Ozge-Can Merhaba arkadaşlar , idrar tahlili sonucumda idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor antibiyotik yaZdı ama tedirginim siz ne yaptınız böyle bir durum yaşadığınızda.
Balarisiii Ozge-Can 12+3 haftalık hamileyim ben 3 antibiyotik bitirdim üstelik hastanede yattım birde damardan antibiyotik verdiler çok zor geçti daha doğrusu tamamen geçmedi bile çok zor ve acılı günler geçirdim antibiyotik kollarımı resmen felç etmişti yeni yeni geçiyor ağrım acım. Çok geçmiş olsun bol bol su içmen gerekli
Busrasar Ozge-Can hamilelere verilen entibiyotik farklı oluyor farklı bir sınıf yani normal insanlara verilen antibiyotik verilmiyor ayrıca atmalısın ileri derece enfeksiyon keseyi delebilir diyorlar
Ozge-Can Bol su içiyorum , sirkeli ballı ben limonlu su içiyorum , antibiyotik kullanıp kullanmamak arasında gidip geliyorum , bebeğe zararı olur mu açısından .
Balarisiii Ozge-Can enfeksiyon bebeğe daha çok zarar veriyormuş doktor bana ilacını kesinlikle aksatma demişti
Ozge-Can Balarisiii bana ilacı sağlık ocağındaki doktor verdi kendi kadın Doğum doktorumda onay verdi kullan ilaç bitince tahlil yaptır dedi o zaman kullanayım.çok teşekkür ederim 🙏🏻
Okyanusmavisi-17 Bende de kanda enfeksiyon var antibiyotik kullanıyorum kendi doktorum verdi araştırdım ilacı bebeğe geçmiyormuş sizde içiniz rahat edecekse doktorunuza sorun araştırın belki sizede verilen ikaç öyledir
Ozge-Can Okyanusmavisi-17 ilacımın adı zimaks kadın Doğum doktoruma danıştım kullan dedi içinde 10 tablet var .