B-33 Kızlar yumurtlamamın 11. Günü betahcg 0.1 çıktı 6 ekim regl günüm sizinde böyle hcg değer düşük çıkıp sonradan yükselen oldu mu acaba ?
bireylulmeselesii B-33 regl ye çok az kalmış. Yükselmez diye düşünüyorum. Regl ye 4 5 gün kala 5 üstü çıkıyor genelde geç döllenme yoksa
Deryaasn Reglime 5 gun kala 22 seviyelerindeydi beta. Hamilelik olmasi icin 5 in uzerinde olmasi gerektigini biliyorum regliniz yaklastigi icin 0.1 cikmistir
B-33 Deryaasn evet 5 üstü olması lazım şuan gebelik görünmüyor ama böyle olup sonradan yükselen oldu mu diye soruyorum😊
Ada_kacira B-33 benim canm bi hafta sonra tekrar baktır bende ilk baktığımda 2 çıkmıştı bi hafta sonra nöroloji doktorum korunmadığımı bildiği için MR için testi tekrarlattı 58 falan çıktı şuan 17 haftalığım
B-33 bireylulmeselesii ya şöyle aslında ben duphaston kullandım 10 gün 1 ekimde bitti doktorum 1 hafta 10 gün içinde regl olacaksın dedi ama çoğu kişi genelde 5 gün içinde oluyor bende o yüzden 6 ekim regl günü olarak düşünüyorum