asude456 kızlar doktorunuz herhangi bir bilgi verdimi şeker en kaç olursa bebeğe zarar veriyor benım genelde 150 160 arası tokluklarım insülin ve diyete rağmen düşmüyor , doktorum okadardan bişey olmaz stres yapma yeter diyor
Cemresra asude456 ben takıpliyim aclık 95 altı tokluk 140 altı dedi bana benim kş daha yuksek ınsulın kullanıyorum aclık biraz dustu ama tokluk yuksek diyet yapıyorum diyetisyenm liste ye uydukca dusecej dedi bakalım duser insallah 27. Haftada yım 3 gun oldu diyete baslayalı
Mavi34 asude456 turuncu olanı 2 ünite arttır bence. Tokluk şekerini gebelikte 110 civarı tutman uygun en fazla 1.saat 140 2.saat 120 olmali
rgk Cemresra Merhabalar, diyetin etkisini 1. hafta gibi görmeye başlarsınız. benim de var malesef. 1 aydır diyet yapıyorum. kilo da verdim. Tokluk şekerlerm de düşmeye başladı. İçinizi ferah tutun. İnstam akademik anne bebek bekliyor ordan da yazabilirsinz 😇
Egeninannesi1 Kızlar bende de şeker çıktı şuan diyetle devam ediyorum. Size tavsiyem ( tabi diyetisyen ve dahiliye doktorunuza da danışın derim. ) yemek yedikten sonra tokluk ölçümüne kadar max 10 dk yürüyüş yapın.. Bakın değerleriniz nasıl düşüyor 🙂 benim en az 20 puan düştü tokluk.