Nebyaa ben adetime 4 gun varken 30 değeriyle ögrendim ama beta hcg düzenli bir artış sağlamadı cok cok az yukseldı sonrasında kontrol edildi dış gebelik denildi kendiliginden düştü zaten bu arada bildigim kadarıyla önemli olan degerin az olması degil düzenli artış olması aslında geç döllenme olabilir o yuzden deger dusuk olabilir duzenlı arttıgı sürece bir sorun yok inşAllah hayırlısıyla kucagınıza alırsınız :) benim içinde dua ederseniz çok sevinirim :)