Brsnbyrktr Merhabalar. 7 haftalık hamileyim tiroitlerm 2,5 olması gerekirken 5 çıktı. İlaca başlattı. Benim gibi olanlar var mı acaba ? Demirim de düşük çıktı. Kadın doğum şimdilik kullanma dedi ama dahiliye gidince tiroit için o kullan dedi. İki arada kaldım
Kksll Brsnbyrktr normalde kadın doğum yönlendirip ilaç başlatıyor size niye kullanma dedi acaba bebeğin gelişimi için o ilaçlar çok önemli bende 7 haftalıkken başladım kullanmaya şuan 28 haftaligiz devam
Nymphadoraa Brsnbyrktr merhaba. Benim de hamileliğimin başında 4 küsürdü. Hamileliğim boyunca tiroit ilacı kullandım. Doktor her ay değere bakıyor ona göre dozu ayarlıyor zaten
Ilkayy Brsnbyrktr bebeğin gelişimi icin çok önemli değer troit ilacını içmezsen düşük bile olabilir Allah göstermesin hemen dahliye ye gidip ilac içmelisin 9 aylık hamileyim 9 aydır troit ilacı kullanıyorum çok şükür bi sıkıntı yaşamadım
Beliz100 Brsnbyrktr kullanmamak olma tiroid çok önemli bi hormon dahiliyeyi dinleyin bence hatta endokrin doktoruma gitaeniz daha iyi olur. İlaca başlamak lazım benim de 7.23 çıktı şu an 0.90 falan hemen ilaca başladım çünkü
toocin Benim 3 çıkmıştı. Doktorum 2,5 altında tutalım diyerek ilaca başladı. İhmal etmeyin bence. Bebekte problem olabiliyor.
Sakileyt Brsnbyrktr bende troid kullanıyorum baştan beri mutlaka da kullan zaten o önemli,genelde kan ilacını 20 haftalarda verirler ama içinde bir ok vitamin bulunan multivitamin alabilirsin ben öyle yapıyorum
Bahaar Brsnbyrktr Benim de hamilelik başlarında tiroidlerde yükselme oldu doktorum dahiliyeye yönlendirdi. Tiroid için ilaca başladım ve bir hafta sonra da Demir ilacına başladım. Yarım saat ya da bir saat arayla alıyordum. Fakat demir ilacı tiroid ilacının emilimini azalttığı için düşen değerler tekrar yükseldi. Tekrardan dahiliye doktoruyla görüşme sağladığımda tiroid ilacını sabah Demir ilacını ise akşam yemeğinden yarım saat önce içmemi söyledi. Şuan 33+2 deyim değerler de ilaçları düzenli kullandığım için gayet iyi. Muhakkak dahiliyeye görünmeni tavsiye ederim. Bu hormonun çocuk gelişiminde de büyük etkisi var.
aysegul8 Brsnbyrktr merhaba bizde gebelik planlarken yaptırmıştık tsh testi 9larda çıkmıştı hemen levotiron ilaca başladık hala devam ediyoruz hatta gebelik haftasına göre yükselebiliyor da doktorum öyle söylemişti 1lerde devam ederken 3e yükseldi mg yükseltildi kullanmanız gerekir diye biliyorum