Kixlar bn Ankaradayım oturuyorum. Doğumumu istanbulda annemin yanında yapmak istiyorum. Ama devlet hastanesinde sancim geldiğinde en yakın devlet hastanesine gitsem alirlar mi doguma yoksa başka hastameyemi sevk ederler ?
Evime en yakın cam sakura şehir hastanesi var büyü ihtimal oraya gideceğim. Sizce alirlar mi beni?