Minnikkuzuuu eğer çatlayacaksa çatlıyor ya malesef. Ben neler kullandım lierac,bio oil,bebe yağı, vazelin…. hepsini kullandım sürekli nemli tuttum ilk gebeliğimde hatta eczanede çalıştığımdan en iyi olanlar hep elimin altındaydı ama nafile 🤭 şimdi 2.hamileliğim sadece vazelin sürüyorum daha nemlendirsin diye