Balbeby Yarın kontrol günüm tam 30+0 oluyoruz hem heyecan hem korku var sizde durumlar nedir kızlar☺️
Yusufhalime Balbeby benin dündü 28+5 tim dün haftaya çarşamba çağırdı birde 30+0 olacağım ozman insallah
Mucizem_211 Balbeby bende yarın tam 13 haftalık olacam kotrollum var tüp bebek bebeğim çok heyecanlıyım inşallah iyidir rabbim bebeklerimiz bağışlasın bize inşallah 🤗