Natcan hayır canım benim doktorum aceleci değil. Riski var çübkü oradan bakmanın da. Eğer aceleniz yoksa 10 gün sonraya alın randevunuzu. Gitmeden bir gün önce sağlık ocağında kan tahlili yaptırın beta değerinizi de alın. Gidin. Benim eşim çok heyecanlıydı boşuna 10 günde 2 kere gittik. Ekstra ücret de ödüyorsun tabi iki muayene oluyor. Eğer aceleniz yoksa bence bekleyin. Gitseniz de maalesef kalp atışı henüz duymayacağınız için sonuç değişmeyecek kese varsa da bekleyeceksiniz