EsraGlgr ben 4 aylık olana kadar tek belirtim üşümekti nisan ayıydı bide kendimi rulo gibi sarıyordum içim tirtir titriyordu canım çok üşüdüm ilk 4 ay vücudunda kan ihtiyacı artıyor Ya ondan demişt doktorum normal demişti 2-3 hafta sonra Demir ilacına başladığında rahatlarsın biraz o zamanda kış gelmiş olcak gerçi 😂