AslMrcmk Merhaba anneler 😊 22 haftalık hamileyim. Neler almalıyım diye araştırmaya başladım. Bir yıl bebeğim bizimle yatakodasında kalır diye düşünüyorum ayrı oda yapmayı düşünmüyorum. Siz ayrı oda yaptınız mı? Yatak odamıza koymak için beşik mi almalıyım yatak mı? Bebeğin kıyafetleri için dolap da lazım. Dolap da alırsam bu sefer oda kurarken takım gibi olmayacak? Neler aldınız nerden aldınız merak ediyorum. Bir de alt değiştirme masaları varmış ikeadan baktım ben. Alan kullanan var mı? Başka neler gerekiyor sizce yeni doğanlar İçin? Teşekürler şimdiden 🌸
ozgeya AslMrcmk ben oda yaptım çünkü 6 aylık gibi ayırmayı düşünüyorum yanımdan. Çilek mobilyadan oda takımı aldım,yatak odasına da anne yanı beşiklerden aldım çok büyük olmayan. İkeadaki alt açma ünitelerinden alacağım ekstra olarak ben de.
ozlemkrts AslMrcmk bende ileride de Kullanabileceği şekilde gardrop şifonyer ve baza yatak olarak almayı düşünüyorum ufak bi beşik var idareten
Hatunnn AslMrcmk canm besikle yataktan kastin park yatakla besik sanirim, ikiside kullanisli aslinda ama ben cilekten besik aldim cok agir degil odalar yakin birbirine ilk 3 ay kendi odamda sonra cocuk odasina koyucam 1 sene anne yaninda kalmasi cok uzun bence doktorlar 3 ile 6 ay oneriyor. Alt degistrime masasini gormedim ben sifonyer yaptiricam ustune alt degistirme yastigi gbi bsey yaptirdim baby nest takimiyla beraber onu koyucam. Bnm bi kucuk odam var baza ve 3 kapakli dolabi var kendi sigmayan esyalarimiz icin yaptirmistik bebek odasi icin daha suslu bse olsun istedigimden onu elden cikaricam yeni dolap yaptorocam marangoza hazir mobilyalari begenmiyorum cok siradan seyler ben bebekten ziyade daha cocuk odasi tadinda istiyorum. Bazayada cibinlik bir duvara duvar kagidi oyuncak kutulu puf sifonyer aynasi ve yanlarina cerceveli sus buldum onlardan yaptiricam marangoza cok heycanliyimm:))
begumge AslMrcmk ben park yatak aldım altı tekerlekli sorunlu gecelerde yanımıza alırız yatağıyla diye zaten çocuğun kilosuna göre 4-5yaşına kadar yatıyor onda. Evde tek kişilik baza dolap,komidin ve şifonyer vardı 1 yıllık daha. Onları koydum odasına sadece tek kişilik yatak aldık üzerine bebek park yatağı kullanırken divan gibi düzenleyeceğim.aynı odada kalmak istemiyorum bir an önce alışması lazım ileriki yaşlarda çok zor oluyor. Ama dediğim gibi sorunlugecelerde ya odamıza alırız yatağı ya da onun odasındaki tek kişilik yatakta uyurum diye düşünüyorum.
Asli91 AslMrcmk ben beşik aldım odama koymak için.Dolap ve şifonyer yaptırdım odasına kıyafetler için.İlerde baza alınacak zaten.Mobilyasını yaptırdığım yerede çalışma masasını yaptırırım o bölüme daha çok var zaten 😁
iremby AslMrcmk bende hamileyim şuan bende 1 sene yanimda yatirmayi dusunuyorum o yuzden park yatak alicam hem hafif hemde arastirdim cok memnun olanlar var hatta kat ayari oldugu icin yeni dogum yapan annelerin egilmeleri kalkmalari zor oldugundan rahat oluyormus. Aksam yatak odama koyarim sabah çıkarır yanima alirim misafir varken odasina koyarim. Birde gardolap alcam. Bence yeterli yenidogmus bir bebek odadan ne anlicak. Buyudugunde illaki yatagi degisecek eskiyecek sonucta degisecek illaki o zaman guzel bir yatak ve dolap alinir diye dusunuyorum. 4-5 yasina kadar falan rahat goturuyormus park yataklar zaten. Bence cok rahat. Tabiki herkesin kendi fikri zevki farkli. Sizin ne yapmak istediğinize dusuncelerinize bagli biraz. Oda yapsam besik alsam yatak odamda sabit durcak yer kaplicak odasina koysam orda yatiramam tek yenidogmusken o yuzden park yatak kullananida gordum ve mantikli geldi bana.
Kivito iremby evet büyüyen karyolalar çok yer kaplıyor handal ama parkyataklar daha kibar başta beğenmediğim için bakmamıştım görsellik açısından basit kaldı diye şimdi park yatak alsaydım dedim zaten artık değiştircem hem seyehatlerede götürebiliyorsunuz parlyatağı tatile giderken
Kivito Softy model ben tavsiye etmem heryeri kırılmaya müsait çocugunuz kaç yaşında bilmiyorum ama büyüyünce kırılmaya müsait ben montessori tarsı yatak alıcam artık
iremby Kivito evet bir cok avantaji var ve park yatakta karyola gibi sert yere carpcak derdi de yok. Buyuyuncede guzel bir yatak alinir tek kisilik guzelce kullanir onu. Ben gorusunusune hic takilmiyorum valla bence o kadar kotude degil. Kullanis en onemlisi zaten.
Babies16 AslMrcmk bende dolap fln lazim olacagi icin odasini yaptim ilerde genc odasina donusuyor.cilekten aldim romantic serisi.aldim henuz kurmadik. Yanimada besik aldim yatak odasina.
Dygtlg AslMrcmk yatak odasına sepet beşik aldım. Kendi odası için ise büyüyen beşikli oda takımı almayı düşünüyorum . Çünkü dolap lazım büyük beşik lazım yatak odasına sığmaz. Bu takımı 10 yaşına kadar kullanır diye düşündüm. Caploonba dan alıcam
glerfilizY AslMrcmk canım ben büyüyen beşikli dokap şifonyer takım aldım pendik noktabebe kanz markası vr çok kaliteli👍instagramda var bakarsan.. bir de 6 aya kadar yanımda yatacağı için civilden normal sallanan bir beşik aldım ☺️
ZeyooZ Kizlar tam da ben kafayi yemek uzereyim bi kac gundur isin icinden cikamiyoruz. Tam karar veriyoruz sonra baska bi fikire kayiyoruz. Cilekten buyuyen besikli cotton baby ile odasini yapip, ilk 6 ay icin yanima park yatak almayi dusunuyorum. Ama cilek icin kotu diyenler olmus🤔
EsraErdoan AslMrcmk bende anne yanı beşik aldım bir yaşına kadar yatabilecegi kadar nuttybaby diye bir yer siteside var internette bpaşada yeri. Birde bebek dolabı aldım onu da b paşadan aldım ikisi toplam 1100 tl ye geldi tavsiye ederim
ZeyooZ Asyabebek ya biz de tam cilege karar vermistik zar zor 🤦♀️ Peki siz ne aldiniz ya da alcaksiniz? Baska adi sani belli bi marka var mi? Ikeadakiler de guzel ama onlar da buyumuyo