Ebusss1 belli olmuyor canım doktora gitmen lazım nst bağlarlar açıklığına vs bakarlar en iyi onlar yorum yapar ben 35 haftalığım pazar günü çok kötü oldum sırtımdan belime ağrı iniyordu kasıklarıma vuruyordu yürüyemedim geçmedi de sonra lavabodan çıktım birden bi su indi yarım çay bardağı kadar kokladım idrar da kokmuyor acile gittik hemen ama ne nst ye bağladılar ne de doğumla alakalı bişey söylediler yalancı sancıdır dedi testte amniyo sıvısı çıkmadı dedi gönderdi ama bu şekilde gidip doğuran da olabiliyor 🤷🏻♀️ Belli olmaz o yüzden