Cgdmustn Bugün doktora gittim 5+2 haftalık olduğunu söyledi kese gözüküyor ama bebeği göremedik 10 gün sonra gel ozaman belli olur dedi karnımdan ultrason yaptı sizce normal mı erken mi gözükmemesi için
_Aysgll_ Cgdmustn Çok normal cnm . Küçük daha . Ben ilk gebeligimde kalp atışını 8. Haftada duymuştum. Biraz bekle bakalım 🤗 hayırla gelsin inşallah