Sonuçta siz de ilk kez anne oluyorsunuz, eğer içinizde odası olsun gibi bi istek varsa bence yapın.🙏🏼 Zaten beşik tarzı yataklar çok uzun kullanımlık değil, 3 yaşından sonra daha büyük yatağa ihtiyaç duyuluyor. Yeni evinize büyük yataklı bi oda yaparsınız. Bebeğin çok eşyası var orda burda olmasındansa kendi dolabında olması hem daha düzenli olur. Bir de bence bilinçaltı oluşmaya başlıyor kendine ait bi odası olması bu aşamada çok önemli. İlk 3 ay tamam ama sonrasında kendi odasında uyutmayı düşünüyorum ben bi sıkıntısı olmazsa. Çünkü o da bi birey neden bizim odamızda yatsın misafir gibi🤷🏻♀️