Burcu_akbb Melisturan-29 ilk kızım 39+6 da 2. Kızım 37 de Sezaryen doğum 2. Gelişmiyor diye 37 alındı
Mom726272 Melisturan-29 36+5 te gelişim geriliği sebebiyle acil sezeryan doğum oldu bizim ki benle aynı haftada günde olan Bi arkadaşım vardı oda 39+2 haftalık daha gelmiyo kızı 🙈 doktoru 41 haftalık olunca suni sancı başlatıcak gene gelmem derse
Defne74 Melisturan-29 ilk kızım 2 hafta erken dogmuştu 38 haftalıkken dogum yaptım bunda 17 haftalıgım bekliyom daha cinsiyeti bile ögrenemedim yav🤨🤨🤨
neslican0644 Melisturan-29 ilk kızım 35+2 de geldi dünyaya. Şimdi 2.kızıma hamileyim bakalım bu ne zaman gelicek dünyaya (bence buda çok beklemeyecek gibi) 😄
Glstn03 Melisturan-29 Amin inşallah canım hepimiz hayırlı vakitle sağlıcakla alırız kucaklarımıza 🤲🏻🤲🏻❤️