Brcn9 Benimde doğumum henüz gerçekleşmedi ama bu benim hassas olduğum bir konuydu, hemen toparlansın sarkma vs kalmasın istiyorum, ben doktoruma sordum vajinal doğum olursa hemen kullanmaya başlayacağım, ama Sezaryen olursa dikiş vs olacağı icin zorlayabilir riske girmeye gerek yok canımızdan kıymetli değil. ❤️
Dediğim gibi korse olmasa bile sezaryenden sonra müslin bez saran arkadaşlarım var çok hızlı toparlandılar dikişleri rahatlayınca korseye geçtiler.
Yine de dilerseniz doktorunuzdan fikir alın sizde💛