Canım benimde ikinci sezeryanim olucak Allah nasip ederse . Oğlum 28aylik . Ben 10haftalik hamileyim . Aralrnda 3yas olacak assagi yukari . Doktorum bunu da szeryn istedi . Normal de olur ama riskli rahim yirtilmsi olursa seninde bebeğinde hayatı tehilksi olur kağıt imzalaman lazim seninde eşininde dedi . Bizde tekrardn sezeryn olmayı kabul ettik . Ama ben korkmuyorum . İlkini atlatmişiz ikinciyi de atlatırız Allah’ın izni ile . Güçlü kadınların🤫😍