Mom54544 Sabah 7 den beri düzensiz sancılar içindeyim ne nişan ne su var en son 9.30 da geldi 10 sn lik falan 9.40 da bidaha geldi harıl harıl ev düzeltmeye çalışıyorum 8 den beri 😂
Eda-5807 Mom54544 ay ne güzel ınsallah alırsın kucağına bende 39+5 ama ne agrı var ne sancı geçen hafta cektım duzensız sancılar bu hafta oda yok oldu turp gıbı oldum ne agrı var nede sancı 😂😂
Kbrayank Mom54544 Kiz bende oyle oldum kontrole gittim doktor dedi doğum basladi yatış var dedim bekle bi gün eve gittim falan 5 dk da bi sanci o halimle is yaptım agrilari kaldirmaya çalıştım en son kaldiramadim bi baktim suyum geldi amannn agrilar çoğaldı 😂oyle sezeryana girdim
Mom54544 Eda-5807 İnsallah ya çektiğim bu sancı olur tek inşallah gerçekten farklıymış sancısı görümcem diyo neye benziyo sezaryen o kendi gitti geldi hastaneye ) 😂
Mom54544 Kbrayank Valla bende gitmedim daha sabahtan beri sancıları çekiyorum düzensiz vaziyette düzenli olsa giderdim hemen de 8 dkka da geliyo 10 dkka da geliyo 5 dkka da geliyo farklı farklı hep
Eda-5807 Mom54544 ınsallah banada yengem dıyor nasıl bısey dıye oda sezeryanla gıttı gerçekten agrıyı çekmeyen bılemez nasıl bısey olduğunu
Kbrayank Mom54544 benim en son bi geldi sandm çocuk çıkıcak direk sezeryana girdim suyum da gelmişti ama benim doğurdum iste ya emziriyom şuan😂
Mom54544 Kbrayank Gittim geldim şimdi başı biraz daha inmiş aşağı nst çekti biraz sancılar çıktı doğal olarak ama doğum sancısı değil dedi acikliga falan bakmadı