azime-26 benim de var hemde 8,5 cm sağ yumurtalığımda. Reglim 10 gün gecikince doktora gitmiştim bana sen hamile kalamazsın tedavi görmeden bunu almamız lazım dedi alsak bile hemen olmaz çocuğun dedi e bir kere deneyelim de sonra tedaviye başlayalım o zaman dedik o bir kere de hamile kalmışım şimdi 36. Haftamdayım birazdan doktor kontrolüm var sezaryen tarihi belirlicez sezaryende hem bebeği hem kisti alacak. Umudunuzu kaybetmeyin 🙏🏼Dua edelim stres yapmayın hepsiii olur 🌸