evetbenavukatiyim Kirpiklerim normalde de uzun ve kıvrık ama bu aralar ipek kirpiğe merak saldım daha doğrusu çok güzel yapan bir yer buldum 😀 Yalnız kendi kirpiklerimi döker mi zarar verir mi korkusu var. Sizce ?
Dilan10 evetbenavukatiyim Makeup artistim normalde makyajlarıma hep takma kirpik kullanıyordum. Döktüğünü bile bile gittim taktırdım ve gerçekten kendi kirpiklerim sık olmasına rağmen yarıdan az kaldı 🤦🏻♀️ Bile bile yaptığım için elimden bişey gelmedi 😂 Asla tavsiye etmem en kaliteli yer dahi olsa kendi kirpiğinizin diplerine yapıştırdıkları için düşen kirpik kendi kirpiğinizle dökülüyor 🤦🏻♀️
Merkun evetbenavukatiyim ne kadar iyi yaparlarsa yapsınlar canım dökülüyor. Arkadaşım bu işi yapıyor gerçektende güzelde yapıyor ama kendisi asla yaptırmadı dökülüyor diye (düzenbazlık bence 😂😂😂)
Dilan10 evetbenavukatiyim Mac marka duo yapıştırıcı alın çook uzun süre gidiyor zaten verdiğiniz parayada değiyor bende hiç kopma olmadı çünkü lastik gibi bir yapıştırıcı zarar vermiyor 🥰
Dilan10 evetbenavukatiyim Seve seve 😍 Muson cosmetics gerçek insan kılından kirpikleri ve istediğin yoğunlukta bulabilirsin, normalde 30-40 kullanım diyorlar ama ben 50-60 kez kullandığımı biliyorum bu yapıştırıcıyla 🥰
ZeynepUstaaa evetbenavukatiyim çok dikkatli ve iyi bakarsan dökülmez canım benim kardeşimde yapıyor hatta büyük ihtimalle bu akşam bana yapcak yarın sabahta doğuma gitcem 😂
Mrv1007 evetbenavukatiyim ben de yaptırdım ve hiç dökülme olmadı kirpiklerimizin de kendi doğal döngüsü var yani normalde de dökülüyor zaten eğer kaşır koparır ya da kendiniz çıkarmaya çalışırsanız kopar ama onun dısında hiçbir ağırlık yapmıyor cok da güzel duruyor. Benim gözümdr ışık alerjisi olduğu için kirpik takılırken kullanılan ışım gözümü çok yaşarttı o nedenle kullanım ömrü kısa oldu kirpiklerin ama doğumm öncesi yaptırıcam tekrar fotoğraflarda güzel çıkarkm 😂