Cakircik Cuma gecesi uzanırken karnıma bir anda ağrı saplandı arkasından suyum geldi. Ambulansla hastaneye gittik ve doğumun başladığını söylediler. 17 haftalık küçücük bebeğimi suni sancı ile doğurttular. Hala toparlayamıyorum çok zor Allahım bunun acısı nasıl hafifleyecek 😭😭 çok sağlıklı bir bebekti ve her şey yolundaydı risk gerektirecek hiçbir şey yoktu ve bir anda gitti. elle tutulur hiçbir sebep söyleyemeden evime gönderdiler beni ve güzel kızımı orada bırakıp bomboş evime döndüm 😭😭😭
Dilekcnkn Cakircik Başın sağolsun Geçmiş olsun canım rabbim bir daha yaşatmasın ama yaşama şansı yok muydu ?
2-prensesannesiii Cakircik Neden bebeğini hastanede bıraktın. Gomseydiniz keşke. Bende 21 haftalık kontrolde 16. Haftada bebeğimin öldüğünü öğrendim . Suni sanciyla doğum yaptım . Bebeğimi aldık gömdük . Hastanede bırakmadık .
Pirayeada Cakircik ben de 16 haftalik rahim ağzı kısalığı cıktı doktor erken farketti 3 gün sonra dikelim dedi bi geldik 1 cm açılmış sanırım sizde ’de böyle bişey vardı alttan bakarak anlıyorlar. Allah sabır versin ben de 30 haftalik kaybettim
Cakircik 2-prensesannesiii patolojiye gönderdiler sonrasında gidip alacağız hemen vermediler. Ben de gömeceğim tabiki orada nasıl bırakayım
2-prensesannesiii Cakircik ya bana da dediler otopsi yapalım diye kabul etmedim . Küçücük bedeninin kesilmesine razı olamazdim . Allah’ın takdiri böyleymiş ne yapalım . Üzülme diyemem çok zor unutulmuyor ama geçiyor . Bende 5 Şubat’ta kaybettim şuan 25 haftalık hamileyim. Rabbim bir daha yaşatmasın .
Dilekcnkn Cakircik Oyy kıyamam ben ona 😢😢 neden açıklama yapmadılar yani neyden kaynaklı olmuş niye birşey demediler
Cakircik Dilekcnkn hiçbir şey söylemediler belirgin bir sebebi yokmuş zaten o deli ediyor insanı sebepsiz böyle sağlıklıyken nasıl kaybettim diye
Cakircik Pirayeada sizin de çok zor olmuştur Allah yardımcımız olsun 😭 bir şey sormak istiyorum, kaybı yaşadığımın 4. Günündeyim. Dün geceden beri göğüslerim aşırı derecede sert ve şiş, ağrı yapıyor. Yapabileceğim bir şey var mı, size de olmuş muydu 😔
evetbenavukatiyim Pirayeada İstemsiz gördüm yazdığınızı 30 hafta küçükte değil. Kordon dolanması vaya başka bir şey mi vardı su fazlalığı şeker vb ?
Sevgi_kuscu Cakircik rabim sabır versin bende 38 haftalık öldü doğum yaptım seni çok iyi anlıyorum Allah büyük tekrar nasip etsin cnm hayırlı evlatlar Allaha Sığın ben öyle yaptım ve şuan hamileyim 16 haftalık düşük tehlikem var herşey Allahtan cnm
Cakircik Sevgi_kuscu Allah tekrarından korusun Rabbim sağlık versin size de bebeğinize de. Sağlıcakla hayırla zamanında kucağınıza almak nasip olsun. Yaşadıktan sonra anladım düşük neymiş gerçekten hep dua edeceğim size
Dilekcnkn Cakircik Rabbim o meleğin ömrünü bu kadar yazmış demek ki herkesin bir sınavı vardı isyan etme rabbim bir daha sana evlat acısı yaşatmasın inşallah .
marbling10 Cakircik Süt gelecek olabilir sıkı bir şeyle sarsaydınız doğum olduğunda iyi olurdu. Hâlâ geç olmayabilir sıkıca sarın göğüslerinizi süt gelmesin yoksa sonrası daha sıkıntılı oluyor. 🥺 Başınız sağolsun
Sevgi_kuscu Cakircik çok zor hangi acıya daya nacaksın bilmiyorsun verende alanda Allah cnm zor ama öbür tarafta şefaatçi olacaklar bizlere inşallah üzülme nolur Allah büyük yine olur ama işte ne desem boş biliyorum ama sen güçlü dur ki herşeyin üstesinden gel Allaha emanet ol
Cakircik marbling10 hiç bilmiyordum sarılması gerektiğini. Daha küçüktü diye süt geleceğini düşünmemiştim. Bir deneyeyim yine de teşekkür ederim