Ozlem2904 neye göre normalde yahu, saçmalıyo bu kadın doğumcularda. Diyetisyen kontrolündeyim hamileliğin başından beri, 10 kilo olmuştur aldığım 27+1 haftalık bebek diyetisyen(öyle boş biride değil 2 masterı var lisansın üstüne) gayet iyi gidiyor diyo. 3 kilo çocuk doğurup 1 kilo alcaz kadın doğumculara kalsa. Normal kilo alımınız gayet. Google da gebelikte ideal kilo alım aralıkları var zaten. Boşverin siz,