Merhaba dun dr kontrolum vardi seker yuklemesi yapildi. Son adet tarihime gore 26 haftalik olmam gerekiyor ama bebegim 27+5gunluk gozukuyor ultrasinda 1kg suan. Dr bebegin basinin ve bacaklarinin buyuk/uzun oldugunu soyledi ama esimde uzun🤷♀️ ben 165im esim 185 belki genetiktir dedim. Neyse ben 26 haftaligim toplamda 8kg aldim ama dr cok almissin normalde en fazla 4kg alman gerekiyodu dedi canim sikildi 😒 siz kac kg aldiniz kg kontrolunu nasil sagliyosunuz bebekleriniz nasil?