Kızlar 21 Ekim’de eeimin doğum günü bende 14+6 hamileyim eşimin doğum gününe kadar 17+1 olacak ama bebisiniz cinsiyet göstermedi bir dahaki kontrolümüz 20. Haftada yoksa cinsiyet partisi de dahil beraber küçük bir kutlama olacaktı şimdi öyle olmayınca başbaşa bir kutlama ve bir hediye almam lazım sizce ne alsam ne olur fikir verin bana