Naza ben de aynı durumu yaşıyorum..Ultrassonda herşeyi normal ense kalınlığı nazal kemik oluşumu..ama kan değerlerim normalin çok üzerinde çıktı.Amniyosentez yaptırmak zorunlu gibi ima etti doktor bana.Çam sakuraya sevk ile gittim şuanki şartlar malum randevu asla bulamıyorsunuz..Gittiğimde toplasanız 10 hasta var yokuz ama sekreter hanım bana kayıt açamayacağını doktorla konuşup öyle karar verileceğini söyledi.Drla konuşmanın zaten mümkünatı yok insanın suratına bakıp dinleme tenezzülünde bile bulunmuyorlar.Ne yapacağımızı da bilmiyoruz kaldım öyle bir kenarda.Baktım olacağı yok dedim gidiyoruz Allahım sana bıraktım ne gelirse senden.Yani işin kısası irdeledikçe sorun çıkıyor.Ailenizde böyle şeyler yoksa gerek yok akışına bırakın benim gibi