Fulyaaa1 esmerrmm hemşirenin insafına kalmış bende sizin gibiydim ama kesinlikle bir defa göstereceğini devamını kendim yapacağımı söylediler eşime yaptırıyorum normal igne degil zaten küçük.
smyye_96 esmerrmm bi sefer yaparlar belki göstermek için ama sürekli yapacaklarını sanmıyorum yine de sorun. Eşiniz yada yakınınızda olan birisi de yapabilir
esmerrmm smyye_96 igneden cok korkuyorum o yuzden igneyi bana ancak doktor hemisire yapabilir onun haricinde kimseye yaptiramiyorum keske korkmasamda evde yaptirsam dikişli halimle hergun got gel zor olur 😅
Lokumunannesii esmerrmm sağlık ocağı size eziyet olur kendiniz vurun bende pıhtılaşma rahatsızlığı var canımın tatlı olmasına rağmen iki gebelıkte de kullandım😊kolunuzun üst kısmının en arkasına yapın öyle acısız olur birde ucu çok ince korkmayın
esmerrmm Lokumunannesii evet ince ucu yok gibi qma kiz igneden sonra kolumu kaldiramadim valla eziyet ama saglik ocagina devamke 7 gun daha 😅 hem sorularim oldukca hemsireye sorarim iyi olur 😊
DuaElf esmerrmm neden verdi hamilelikte kullanmıyodunuz sanırım. Ben hamileliklerimde kullanıyorum kan sulandırıcı iğne ona rağmen sezaryen sonrası vermemişti iğne
esmerrmm DuaElf hamilelikte 34 haftaya kadar kan sulandirici hap kullandim ama suan neden verdiler bilmiyorum kanim baya düsük belki ondandir
Lokumunannesii esmerrmm nasıl dersen canım ama iki gebelikte de 9 ay vurunca kendı basıma kolayıma geldi hemen olup bitiyor zaten korkma az kalmış
Papatya-Kokusu esmerrmm ay bende öyleydi biliyormusum hatta iğne yapılan bir video bile izleyemezdin şimdi catır cutur vuruyorum kendim ama sizin sayınız azmıs hemsire yapsın öyle rahatsanız ❤️