Zu_leyha sen sakin olursan çok iyi korkacak bir şey yok bebek dönmüş ise normal doğum yaparlar sancıda dayanılmayacak birşey değil ben 30 saat sancı çektim açıklık yoktu bebek yukardaydı ama doğdu doğum yaptım ayağa kalktım dolandım bir dk yatmadım ne yorgunluk ne uykusuzluk hiç birini gözün görmüyor kucağına al bakayım bir tane ağrın sızın kalıyormu hele normal doğumda doğum yapar yapmaz göğüsüne koysunlar bakalım sıcacık vücudu minnacık çırpınışı sana daha çok güç verecek