37 haftadayım kızlar adet sancısı gibi ama çok az ağrım var bir haftadır dış kulak iltihabı çekiyorum öleceğim herhalde doğum sancısı bile bu kadar kötü olamaz ağrı kesici kullanmaktan bir hal oldum başta antibiyotik falan almayacağım diye direndim ama 2 gündür yarım yarım içiyorum çocukta benimle birlikte çekiyor dayanılmaz bir acı çevremdeki kimse beni anlamıyor son haftalarda morelim iyice çöktü kendimi kötü hissediyorum psikolojik olarak zaten ilk çocuğum eşim bile artık yani işine geldiğinde ilgi gösteriyor sinir bozucu devamlı gece gündü işiyle ilgileniyor ondan arta kalan zamanlardada telefonda geçiyor ne yapsam bilmiyorum