temizelezgi ben 36 haftalık gebeyim. Gebeliğim sağlıklı ilerlerse bi sorun olmazsa evde doğum yapacağım inşaAllah 😌😍 şimdilik her şey yolunda. İnşaAllah da böyle devam eder. Aynen dediğiniz gibi evde kendi mahrem alanımda, eşim yanımda olacak, başka kimseyi şimdilik istemiyorum 🙈 istanbulda yaşıyorum. Çok tatlı, kendisi de evde doğum yapmış bir ebeyle anlaştık. Onunla ilerliyoruz 😌😇