hayathayal Vitamin filan hersey kullanmama ragmen kendimi yorgun hissediyorum. Birkac yol yuruyim sanki cok yol yapmışım gibi yorgun hissediyorum 😔 tek ben mi boyleyim ? Bu durum beni uzuyor. Kendimi yasli teyzeler gibi hissediyorum😥
Emly3457 hayathayal canım aynı haftada ve gündeyiz aynı şey Bende de var normal yani bu arada hangi ilaçları kullanıyorsun
ozlemkrts hayathayal aynı haftadayız bendede aynı sorun var çalışıyorum ayrıca işe gelmek istemiyorum çok fazla uyku hali var bide
hayathayal Emly3457 decavit, maltofer fol, osteocare kullanıyorum canim. Simdk carsiya indim, bir halsizlik hemen karnim acikti..gezmeye halim yok. Gunlerdir de evde bunaldim zaten cok sicak😔😔
Emly3457 hayathayal ben İstanbul Üsküdar canım bu arada bende ferrum kan ilacı ve omega ilacı verdi içlerinde bütün vitamin balık yağı folik asidi demir hepsi var
masisi Bende 13+3 hala halsizim . Bana doktorum ilk folik asit olarak folbiol verdi sonra 12 haftada ferplex demir şurubuna başladık ve folik asidi kesti. Siz neden o kadar ilaç kullanıyorsunuz 😳
Emly3457 ozlemkrts bende aynı haftadayız işe gitmek istemiyorum yoruluyorum hemen mesela bu arada bizim çocuk önde gidiyor 1,5 hafta sizin normal mi çocuğa göre 15 hafta
Janset2105 Bende 13+5 deyim ben çalışıyorum birde acayip yorgun oluyorum çalışmaya bağlıyorum ama iş yerinde bi uyku bastırıyor anlatamam ☹️
ozlemkrts Janset2105 al bendende o kadar valla ya kafam gidip gidip geliyo bu haftaya gelene kadar gayet enerjiktim