Kızlar sonunda ben de doğurdum şu an meleğim yanımda uyuyor iki gün önce nişanım gelmişti ondan bahsetmiştim size sancılarım da vardı ara ara öğleden sonra başlayıp sabah ezanına kadr düzenli bir şekilde evde cektim sancımı ,daha sonra hastaneye gidelim dedik yola çıktık ebe ilk defa çatıya oturttu muayene için malesef ki ben vajinusmus olduğum için izin vermedim o sabah istemsizce ayaklarımı kapatıyordum eve sinirlendi den git sezeryan ol dedi muayene etmedi edemedi o gün neyse nst ye bağlandım hic sancım yok dediler eve gönderildim sabah saat 6 da eve geldim sancım dinmişti uyumuşum 3 saat sonra kalkıp kahvaltı yaptık öğleden sonra 13.30 gibi tekrar hastahane yolunu tuttuk tabi gene nst açıklık derken 4 cm açıklığım varmis doktorum beni ikna etti normal dogurabilirsşn dedi eve yolladı akşam 6 gibi gel doğumu başlatırız dedi ben de evde sıcak bir duş aldım yürüyüş yaptım bolca o arada hurma yiyordum sürekli daha sonra akşam 20.30 da tekrar yola koyulduk nst ye aldılar gene ve gene açıklık muayenesi yapıldı ebem çok güzel ilerlediğini söyledi suni sancı desteği verdi ve ben saat gece yarısı 12.17 geçe kızımı kucağıma aldım. Sancılarımı ebe yardımıyla çömelerek çektim ıkınmayı öğretti bana en son kollarında çatıya oturtuldum ve 3 ıkınmamla geldi meleğim rabbim geri de kalanlara sağlıklı sancısız doğumlar nasip eylesin inşallah rabbim bütün hamileleri korusun tez vakitte bebişleyle beraber sağlıklı bir şekilde dogumlarini kolaylaştırsın inşallah 🌸🌸🙏🏻