Bugün 39+3 olduk kontrole gittim doktor 38+4 görünüyor dedi elleriyle kontrol etti bebek kanala henüz inmemiş nst ye gönderdi nst de sancım çıktı çatı muayenem yapıldı açılmam yoktu doktorum doğumun çok yakın bu hafta içi doğurursun dedi. Düzenli olarak sırtımda ağrı var hala bebeğin kanala inmesi için yapabileceğim bişey var mıdır tecrübesi ve bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim🌼