Baharozdemir @"Karadenizli_" hiç konuşmadık daha ama gelinimiz yaptı yine Aral hocayla pembe mavide 9500 tl idi şu ab ne alemde fiyatlar bilmiyorum
Mrvyldrm1 Sedanurce medicabil yalçın gürel 3,5 ay oldu tam çok şükür çok memnunum. On numaradır doktorluğuda insanlığı da. Doğumda fotomu bile çektirmişti 🤣
Zynpce Sedanurce ziya çetin’e gidiyorum ben çok memnunum yılların doktoru çekirge dorukta doğum yapacağım Allahın izniyle özel muayenesi var doktorun
Uca Medicana Bahar Çelen e başladım ikinci muayene p.tesi olacak bakalım sadece beni düşündüren hastane ücretlerinin yüksek oluşu
Ygtkgn frambuaz tm cnm öyle yapayim bi sorayim evet doktoru bende cok begendim adamcsgiz tartiya bile cikarirken yardm ediyo😀😀😀
frambuaz Ygtkgn evet ya elinden tutuyor sedyeye yatırıyor kaldırıyor karnını bıle siliyor sıfır ego adamda