Nn06 Pulat65 38+4 uz pazartesi günü sezeryan var😅 doktorum izinde ogluma diyorum dayan 5 gun daha😅 belirti yok ama zaten yan duruyor😀
hanimhanimcik 38+6 belirti yok denecek kadar az, arada sırada hafif kasılamalar oluyo o kadar. o değilde 8 gün kaldı bu hafta gelmesi lazım ben suni sancı ve sezeryandan korkuyorum istemiyorum🤣
Nazli-123456 hanimhanimcik benimde senle aynı senin gbi düşünyrm inş kendi gelir agrıyla ya suni olmaz
Zehradoksal hanimhanimcik inşallah sende de heyecan var mı yaa ben heyecanlıyım her an olacakmış gibi
hanimhanimcik Zehradoksal var tabii olmazmı heyecan var ama bence bekletecekler bizi muhtemelen suni sancı alcam öyle hissediyorum 🥲 yapsın bir süpriz artık ben makine sancısı çekmek istemiyorum😓
Zehradoksal hanimhanimcik bende yaa gerçekten ona kavuşmak istiyorum nasıl bir duygu artık tatmak istiyorum biz mi sabırsızız onlar mı çok rahat ya😂😂
hanimhanimcik Zehradoksal bir yandan sabırzısım bir yandan korkuyorum herkes olumsuz konuşuyor şöyle olcak böyle olcak uyku uyuyamicaksın diyorlar😅
Rojdakoymen Zehradoksal baştan beri sezeryandı düşüncemiz canım yaklaşık 3 haftadır günümüz belliydi geçen hafta doktorumuz randevuyu aldı hastaneden Doğumum benim malesef ilkinde alt katmanı fazla germisler sürekli şişme yapıyordu doktoruma anlatınca sezeryan olsun ozaman tedavi edelim dedi 🥺
Minnak-kalbim Pulat65 adet sancısı gibi ağrılarim var gece uykusu hiç yok nstde sancı çıktı ama açılmam bı parmak dahada ilerlemedi😂38+4 olduk hurma 7adet yiyorum
Minnak-kalbim Pulat65 kocam yağmur duası gibi kızımın doğması için dua ediyor 24 haftadan beri baş aşağı ama bu iki haftadır yukarıya doğru toplanıyor 😂
Minnak-kalbim Pulat65 amin canım inşallah tez vakitte hayırlısıyla kucağimiza sağlıkli şekilde alırız
Minnak-kalbim Pulat65 Benim de o korkum var nişanim geldi kırmızı sümüksü şeklinde ama sancım çok değilbugun nst de sancım çıktı ama açılmam yok ☺️