Yuestun hamilelikten önce deli gibi çay tiryakisiydim,günde 10-15 bardak çay içerdim.hatta ilk doktor kontrolümüzde doktora sordum,çay içmezsem ölürüm diye bir fincan içebilirsin günde dedi.
Amaa bulantılar başlayınca bir tiksinti geldi,şuan 29 haftalığım hala içemiyorum 😔 Allah’tan eşim çay sevmiyor da evde kokusunu duymak zorunda kalmıyorum.