Fatos_teke46 Sezeryan olalı 22 gün oldu ama bugün birden bire her yerim tutmaz oldu ateşim yükseldi 38.9 ’a çıktı nerdeyse gözlerimde yanma var Corona oldum Sanki gibi üstelik bir yere çıkmadık kimseler gelmedi bunu yaşayan varmı birden bire kendimi boyle hissetmem normalmi 😢
Ozlemymn Emziriyor musunuz? Göğüslerinizden bir veya ikisinde ağrı, şişlik, kanama var mı? Mastit olmuş olabilirsiniz, o da ateş yapar. Geçmiş olsun 🙏🏻 Acil şifalar
Fatos_teke46 Ozlemymn ewt emziriyorum hatta göğsumun teki şişti baya ağrıyordu pompaladim yine şişti şimdi ateşler içinde yaniorum 🥺
Ozlemymn Fatos_teke46 Mastit olmuşsunuz sanırım ,hastaneye gitmeniz gerekli. Serum veriyorlar, biraz toparlıyorsunuz. 2-3 güne geçer. Allah yardımcınız olsun