Kızlar sağlık ocağından d vitamini vermişti ebe hanım 12.haftada başla dedi ama nasıl kullanacağımı söylemedi üzerine sadece 5damla yazmış kaşığa damlatıp mı içeceğim yoksa ekmeğe falan damlatıp mı anlamadım (ekmeğe damlatma olayı bir tanıdığımdan aklımda kaldı o yüzden soruyorum) kullananlar yardımcı olabilirmi acaba 💗