Biryolcu merhaba. Yorumunuzu okuyunca bende yardımcı olayım dedim :) ilk doğumumda 1 cm açıklığı vardı 2, 3 hafta o şekilde kaldım hatta 16 saatlik yolculuk dahi yaptım. Sonra 39+3 de gün içi 20 dk bir sancım gelmeye başladı akşam kesildi ertesi gece 3 de sancılarım gelmeye başladı 3 dk 1 e düşünce saat 10 hastaneye gittim 2 cm açılma var dendi nişanım gelmişti giderken yolda 2 buçukta muayene için bakalım dedi ebe 6 cm açıklık var dedi doktorla konuşup onay aldı ve doğum başlattı 3.700 oğlum dünya ya geldi. Kimimiz de açılma gün gün giderken kimimiz de hızla ilerliyor Rabbim kolay doğumlar versin inşaallah :)