vbckmk Berru bildirmeniz gerekiyor orada da gerekli kontroller tahliller yapılıyor ayrıca aşı zamanlarınızda sizi arayıp çağırıyorlar
Nureylaa Berru tabiki kayıtlı olduğunuz sağlık ocağına bildirin çünkü orada takip ediyor bebek doğunca da takipte olacaklar gebelik döneminde boyunca da hem tahliller hemde gerekli aşılar için mesela tetanoz icin sizi çağıracaklar☺
bahtnurr1 Berru sen kayıt açtırmasan da onların sistemlerine düşüyor zaten kafalarına göre onlar arıyorlar
Berru Ben diğer iki cocugumdada sağlık ocağına hiç gitmedim.ozaman hastaneden numaramı aldılar galiba ben gidip söylemedim çünkü.sonrasinda hep aradılar hiç gitmedim
incimercan Berru bildirmesen de kontrole gittiğin hastaneden onların sistemine düşüyor, hemşireniz sizi arar. Hayatta ben cumartesi gitmiştim özel hastaneye , sağlık ocağından hemen Pazartesi sabah aradılar.
teletabi Berru bildirmeniz gerekiyor. Aşı,tahlil vs. Onlarda takip ediyor. Tetanoz aşısını vuruyorlar.