kizlar 2.trimester balayı derlerdi benim için kabus gibi geçti. Ilk 3 ay ne mide bulantısı ne halsizlik hicbir sey yaşamadım. 2. 3 aylık dönem cok ama cok zor geçti resmen yataktan kalkamadım midem bulandı kansızlık erken doğum riski hersey vardi. Şimdi 3. trimesterdayım ve yine eski rahatıma döndüm. Evet karnım sis hareketlerim sınırlı cok is yapınca belim ağrıyor vs ama kesinlikle önceki aylar gibi degil. benim hamileliğim cok ters gidiyo haydi hayırlısı :)