yagmur0705 İyi akşamlar 24 haftalık gebeyim ve 16. Haftamdan beri kaşıntım var. İlk başta sadece bacaklarımda kaşıntı oluyordu görünürde bişey yoktu. Sonra ellerimde ve ayaklarımda bi kaç tane küçük su toplaması şeklinde oldu kaşıntım orda da başladı. Kadın doğum doktorum karaciğer enzimine baktı tahliller yaptı temiz çıkınca cildiyeye gittim. Alerjiden şüphelendi allerset diye hap yazdı ve özel karışım krem yazdı. 2-3 hafta onları kullandım ancak geçmedi kollarımda kabarmalar oluşmaya başladı. Sırtım ve karnımda da küçük kızarıklar var. Elim kollarım bacaklarım sırtım karnım komple kaşınıyorum çok şiddetli bi şekilde gece kaşımaktan uyuyamıyorum. Tekrar cildiyeye gittim uyuz olmuşsun sen dedi bi hap ve özel karışım krem yazdı 3 gün eşinle beraber kullan 4. Gün duş al dedi. 3 gün kullandım duş da aldım 2 gün geçti. Nevresimi filan herşeyi değiştirdim temizledim ancak geçmiyor gün geçtikçe daha da çok yayılıyor gibi yeni yeni kabarmalar oluyor küçük küçük. 2 aydır böyleyim uyuz olsam eşimde de belirti olmaz mıydı ne yapacağımı şaşırdım neyim olduğunu da anlayamadım. Bu durumu benzerini yaşayan varsa yardımcı olun lütfen. Görsel de ekliyorum https://www.hizliresim.com/oiuke5p
Sirince-anne34 yagmur0705 bende kaç gündür kaşınıyorum kaşıdığım yerler kabarıyor doktora gitmedim devam ederse bir dahaki kontrolde dile getireceğim
Baybcicek yagmur0705 29+5 haftalık hamileyim yaklaşık 4 aydor kaşınıyorum ve aynı anlattığınız gibi şiddetli ve artık geceleri uyku falan kalmadı doktorum gebelikte normal diyor ama ben artık dayanamıyorum hergün duş ile biraz rahatlıyorum ilaç falan yazmadı zararı olur diye 🥺🥺 beni maf ediyor hamileliğim boyunca tek sorunum kaşıntı oldu birde kansızlık 🥺 rabbim yardımcımız olsn umarım doğumdan sonra geçer 😔
annesi_ yagmur0705 Benimde karın çevremde olmuştu 20 haftalıkken isilik gibi çok kaşınıyodu doktorum moos çay ağacı ve Argan yağı krem yazdı eczaneden aldım geçmezse karaciğer tahlili yaparız dedi ama o kremi kullandıktan 1 hafta içinde kaşıntım da gitti o kabarcıklarda neyin nesiydi bilmiyorum benim geçti artık krem mi işe yaradı yoksa geçicekmiydi bilmiyorum ama çok rahatlattı o krem isterseniz deneyin derim eczanede satılıyo bilmiyorum iyi gelir mi size
yagmur0705 Baybcicek Amin sağolun Rabbim sizin de yardımcınız olsun. Ya bu kadar çok kaşıntı olması normal mi anlayamadım gerçekten uyku uyutmuyor insana ve gün geçtikçe daha çok yayılıyor sanki 😔 bende de kansızlık var 2 aydır da bu kaşıntı maalesef. Siz hiç cildiyeye gözüktünüz mü peki
Hilald45 Allahım o kaşıntı beni mahvediyor. 36+6 olduk 2 haftdır kaşınıyorum deli gibi önce karnım ile başladı 3 gündür dizden aşağı bacaklarım kaşınıyor karaciğere bakıldı temiz çıktı. Doktor bepanthol sensiderm tavsiye etti aldım fakat bir işe yaramadı çarşamba tekrar kontrol var sorucam. İnanın uyuyamıyorum gece defalarca kalkıp soğuk su tutuyorum yıldım artık 😏 bi çözümü varsa cidden çok dua ederim
yagmur0705 Hilald45 Rabbim şifa versin inşAllah ya gerçekten bu kaşıntı mahvediyor insanı. Cildiyeye gittiniz mi hiç
Hknbsr Hilald45 30. Haftamdan beri var bütün tahlillerim temiz çıktı cildiyeye de gittim bi çaresi yok malesef kremler birazcık hafifletiyor. Umarım doğumdan sonra geçer kalıcı bi durum olmaz. Doktorum vücudunun bebeğe karşı alerjisi olmuş dedi.
Yasedgn Kaşıntıyı ihmal etmeyin karaciğer enzimleri ve safra kesesi asit düzeyini kontrol ettirmek lazım ciddi sorunlara sebep verebilir .Ayrıca değerler temiz çıkarsa dahi halen kasiniyorsada tek doktora bağlı kalmayın arkadaşlar .İnşaallah bı sıkıntı çıkmaz .
yagmur0705 Yasedgn İki farklı kadın doğum doktoruna gittim ikisi de kan tahlilleri yaptı ast , alp, alt, ürik asit filan bi kaç tane daha test yaptılar şükür temiz çıktı ama kaşıntıma bir çözüm bulunamadı
Yasedgn yagmur0705 masaallah temiz olsunda ..Cildiye başvurdunuz mu peki .Belki yediğiniz bişey yan etki yapıyor yada vitamin felan kullanıyormusunuz onlarında yanetkisidir belki
Baybcicek yagmur0705 yok hayır ben cildiyeye gitmedim hiç doktor normal gebelikte olur diyince ben mi abartıyorum acaba diye ama cidden bazen o kadar geriyor ki beni anlatamam 😔
yagmur0705 Sznmr Lila_- Uyuzsa eşime de bulaşmaz mıydı bilmiyorum ki yani uyuzsa da inşAllah bi an önce atlatırım
yagmur0705 annesi_ Bana da doktor çay ağacı yağlı ve aloe veralı losyon yazdı kullanıyorum ama faydası yok henüz bu kez farklı bi cildiye doktoruna gidicem bakalım. Gittiğim kadın doğum doktorları direkt cildiyeye git diyor kendileri krem filan bişey yazmıyor hiç
bebekannesii Aktardan lavanta sabunu alip denemenizi tavsiye ederim. Lavanta sabunuyla duş alın ama kese yapmayın. Duştan sonra da aleoveralı jellerden sürebilirsiniz tüm vücuda. Madam coco dan almistim ben. Yesil bir kutuda. Kaşıntıdan cok çektim ben sizin haftalarınızda. Bunlar iyi gelmisti.
Sznmr yagmur0705 bi hastamız uyuz olmuş ama aile bireylerinde aynı şey görülmemiişti 🙄 bilemiyorum inşallah çabuk geçer kaynar suda yıka herşeyini 🌸
annesi_ yagmur0705 geçmediyse cildiyeye gitmen lazım canım aynen çünkü başka bişidir o yani benimde geçmeseydi doktorum karaciğer tahlili yapıcaktı ondada bişi çıkmazsada cildiyeye yönlendirirdi büyük ihtimal ama geçti şükür vücut gerildiği için kabarcıklar olmuş demişti şükür geçti
yagmur0705 Gulecanne bende de var o kremden daha önceden genital bölge için yazmıştı doktor kullansam mı acaba sizin de kabarcıklarınız oluyo muydu vücudunuzda sadece kaşıntı mı vardı
H1994 yagmur0705 bende şuan 28 haftalığım benimde 20nci haftada kaşıntılarım başlamıştı ama çok sürmedi 2 gün falan sürdü doktora gittim mantar olabilir dedi sirke ile temizlememi söyledi şimdilik bi sıkıntım yok geçiyor korkmayın sonrasında
yagmur0705 H1994 inşAllah geçer bi an önce ya bende beyaz sirke pamukla sürüyorum bende ara ara kaşınan yerlere