[silindi] tamam ben eşimle birlikte Ekin ve Çınar ismini düşündüm. Bunu burada çok vakit harcadığım ve kararsız kaldığımız için birde burda kızlara sorayim anne ve anne adayları ne diyecek diye sordum. Siz diğer arkadaşların açtığı postlardaki isimleri görüp “hayvan isimleri koyuyorlar adam gibi isim koyun” gibi sert bir yorum yaparsanız burda ki diğer arkadaşlar ve bende adam gibi isim nasıl oluyor, isimle adam mı olunuyor diye bi cevap hakkı doğuyor haliyle. Bizim listemizde hayvan ismi gibi dediginiz isimler mevcut değil cunku. Ekin ismi unisex bi isim “Deniz” ismi gibi hem kız hem erkek kullanabilir. Cinsiyet ayrımı konusu da yukarıda yazmışsınız bizde ailemizde hep erkek oluyor kız için kurban kesip adak adiyoruz demişsiniz bu cinsiyet ayrımı olmuyor mu ? Eşim ve Benim ailemde sağlıklı olduğunu öğrendiğinde cinsiyeti duyduklarından daha çok sevindiler bizimde kız erkek fark etmiyor yani. Mert, Emre, Burak bu tarz isimlerde bana demode geliyor ve Ata ismi de yarım kalmış gibi geliyor. Kimse gergin değil aslında görüş farklılıklarımızı belirtirken seçilen kelimelere dikkat edilmiyor biraz mesela sizin Cahil kelimeniz gibi. Isim tavsiyesine de kapali değilim bu arada sizin söylediğiniz isimleri sanki ben yazmışım gibi yorum yazınca o yüzden öyle söyledim 😊 @Sancarefeem @denizdalgasi1 @Mysunshinee