ben çişim geldi diye tuvalete gitmiştim sonra o çiş bitmedi bi türlü . bardaktan boşalır gibi değil ama baya bitmedi . idrak edemedim başta niye bitmiyo falan dedim sonra dank etti . 38+0 dım. sancım hiç yoktu . gelen şey suyummuş. suni sancıyla doğumu başlattı doktor . sancı beklemene gerek yok . eşini gösterebilirsen nöbetçi eczaneye gönder . amniyo testleri var . onlardan aldır istersen . haftanız da doğuma uygun . idrar olmadığına eminseniz çok göz aradı etmeyin . kiminde bardaktan boşalır gibi geliyo kiminde çiş yapar gibi , kiminde akıntı gibi az az ama sürekli sızıyor . kiminde hiç olmadan doğum başlıyor .