Minoo01 merakliblog Bilmiyorum onu. Yani gitmedim. Gördüm kendisini kaç defada. Arkadaşım iki bebeğini de erkan beye doğurttu memnunum deyince ona gidiyorum.
kemalim01 Beritan01 doktor nasıl emel hanım memnun musunuz acaba ilgili mi hastaları çok var mı kalabalık oluyor mu acaba
elifeari kemalim01 ben randevu için aramıştım bir ay sıra verdiler. Vazgeçtim Cüneyt evrukeye başladım.
Beritan01 kemalim01 benim 5 yıllık doktorum ben çok çok memnunum evet hastası var ama randevulu gidince bekleme sıkıntısı olmuyor gayet güzel ilgileniyor ve baya tecrübeli bir doktor 🤗
Tazeanne0134 Nur06sena eşime demişler ki parayı yatırmadan doğuma alamayız o sancı ile ne kadar bekledim hatırlamıyorum cok zor ve berbat bi zamandı
Nur06sena Tazeanne0134 Evet maalesef sadece para üzerine düzen kurmuş Bi hastane. Ben Metro da 2 gün kaldım ister yatış yapılırken ödeyin ister çıkarken dediler. Fiyat değişmedi.
Tazeanne0134 Nur06sena ay ne güzel valla işte şimdi ya Adana’da doğum yaparsam diye arayıştayım hangi hastane hangi dr olsun diye 6+3 haftalık hamileyim 21 aylık oğlum var ve asla ama asla Allah korusun ortadoğu hastanesine gidip doğum yapmam
kemalim01 elifeari anladım o da baya hastası olan Dr demekki bende muzaffer beye gitmiştim aşırı yoğun randevulu olmama ragmen çok bekliyordum zaten düşük yaptım sonrada bir daha gebelik olursa gitmem ona o yüzden bu Dr sormuştum
kemalim01 Beritan01 anladım bende muzaffer beye gidiyordum aşırı yoğun çok hastası vardı randevulu olmama rağmen çok bekliyorum sonrada zaten düşük yaptım tekrar gebelik düşünüyorum olursa o Dr gitmem açıkçası
busra5501 merakliblog bende celal ardıç güzel yalı düşündüm böle okuyunca şaşırdım. Şehir dışından gelecektim :(
zehhraa Özel güney adana hastanesinde gülmira aliyeva adında bir doktor var çok şirin ve ilgili bir doktor. Muayene ücreti 100 tl doğum için sezaryen veya normal farketmeksizin 2000 denildi 🤗
busra5501 merakliblog benim eşim Adanalı ve kuzenleri orada yaptılar onlar tavsiye etti banada yoksa hiç bir hastane hakkında fikrim yoktu
merakliblog busra5501 başka hastanelerle de anlaşması vardır belki. Valla yaşamadım bişey diyemem, bana iyi dedikleri üç hastane var metro medline acıbadem. Acıbadem çok fahiş fiyat medline da öyle benim için
Portakalcicegi1 merakliblog merhaba memnun kaldiniz mi acaba doktorun ilgisinden hastaneden vs. benim de dogumum adanada olacak sehir disindayim ama doktor icin hala karar veremedim aklima yatanlar da cok pahali 😑
merakliblog Portakalcicegi1 Al benden de o kadar cuma günü geldim il dışından doğumu burda yapıcam ikizlere gebeyim. Hocaya ilk defa gittim iyiydi şimdi rutin kontrol olduğu için woow süperdi vs diyemem. 15-20 dk ayırdı hastane temizdi wc falan. Cuma tekrar gidicem bakalım sıkıntı yaşamadığım sürece bu doktordan devam edicem
ecemcee Tugcedemiralp Medline Nursel Arslanhan inanılmaz anaç ve iyi bir doktor aşırı memnun kaldım. Muayene ücreti 350 lira ama kesinlikle değer.