Tugcedemiralp rica ederim. Bugün metroya gittim sezer filiz erdala.8de ordaydım,8.30 gibi beni aldı, 2.sıradaydım. Randevu almadığım için erken gittim. Bilgilerimi verdim ilgili bi doktordu, muayenesi 15-20 dk sürdü. Sormak istediğin bişey var mı diye sordu hep. Şeker yüklemesi ve idrar tahlili istendi. Wc temizdi. Kan almada vs beklemedim hiç. Hoşuma gitti çok yoğun kalabalık olmaması. Cuma sonuçlar için gidicem.
Özel oda var mı dedim yok bütün odalar tek yatak dedi, doğum 2500 dedi, yenidoğan ybakım 40+20 yatak dedi ama bence çocuk ybakımı da dahil ettiler. Onu tekrar sorucam.